szórólap szállásoknak

Szórólap

Szórólappal mondandóját jobban kifejezheti, átadhatja marketing üzeneteit.

 

Csak átláthatóan ér valamit

A szórólap az egyik legelterjedtebb reklámozási forma. Ennek megfelelően sok rossz és jó példát is láthatunk, ha körbenézünk. A leggyakrabban elkövetett hiba, amikor egy kis fecnire, minél több információt próbálnak beszuszakolni, így a lényeges információk elsikkadnak. Az információ átadásának további hibája szokott lenni, amikor olvashatatlan betűket használ a tervező, így elolvasás helyett a szemetesben végzi a szóróanyag.

Ezek elkerülése miatt tervezzük átláthatóra szórólapját, a tipográfia szabályait pontosan betartva. A szépség, és olvashatóság miatt az olvasó sokkal inkább befogadja a szórólap tartalmát.

Arculathoz igazítva

A szórólap gyakran része egy reklámkampánynak, így ha az anyag külsejében is a szállás megjelenését képviseli, fejben könnyebben összekapcsolható így jobban hat. Az egységes megjelenés minden téren kifizetődő, legyen szó névjegykártyáról, levélpapírról, vagy plakátról, így megéri ezzel kiemelten foglalkozni.

Összekötve a honlappal, cselekvésre ösztönözve

Mivel nem sűríthetünk minden információt egyetlen papírlapra, valamint a maximális hatást azonnali cselekvésre ösztönzéssel válthatjuk ki, érdemes a szórólapra olyan cselekvésre ösztönző akciót tenni, amivel vagy egy azonnali telefonhívást, vagy a honlap felkeresését váltjuk ki. Ezzel a szóróanyag meg is tette hatását, és a személyesebb kapcsolaton fog múlni a siker.

Miben tudunk segíteni

Munkánk során egyrészt átlátható munkát adunk ki a kezünkből, másrészt olyan tanácsokkal látjuk el, amik segítségével cselekvésre ösztönző, és csak a szükséges információt tartalmazó anyagot kap. Előnyünk, hogy minden szállodai megjelenéssel foglalkozunk, így az egész arculatát ránk bízva mindig egységesen tud megjelenni vendégei előtt, legyen szó honlapról, vagy nyomdai munkákról.