Szórólap

szórólap szállásoknak

Szórólappal mondandóját jobban kifejezheti, átadhatja marketing üzeneteit.

 

Csak átláthatóan ér valamit

A szórólap az egyik legelterjedtebb reklámozási forma. Ennek megfelelően sok rossz és jó példát is láthatunk, ha körbenézünk. A leggyakrabban elkövetett hiba, amikor egy kis fecnire, minél több információt próbálnak beszuszakolni, így a lényeges információk elsikkadnak. Az információ átadásának további hibája szokott lenni, amikor olvashatatlan betűket használ a tervező, így elolvasás helyett a szemetesben végzi a szóróanyag.

Ezek elkerülése miatt tervezzük átláthatóra szórólapját, a tipográfia szabályait pontosan betartva. A szépség, és olvashatóság miatt az olvasó sokkal inkább befogadja a szórólap tartalmát.

Arculathoz igazítva

A szórólap gyakran része egy reklámkampánynak, így ha az anyag külsejében is a szállás megjelenését képviseli, fejben könnyebben összekapcsolható így jobban hat. Az egységes megjelenés minden téren kifizetődő, legyen szó névjegykártyáról, levélpapírról, vagy plakátról, így megéri ezzel kiemelten foglalkozni.

Összekötve a honlappal, cselekvésre ösztönözve

Mivel nem sűríthetünk minden információt egyetlen papírlapra, valamint a maximális hatást azonnali cselekvésre ösztönzéssel válthatjuk ki, érdemes a szórólapra olyan cselekvésre ösztönző akciót tenni, amivel vagy egy azonnali telefonhívást, vagy a honlap felkeresését váltjuk ki. Ezzel a szóróanyag meg is tette hatását, és a személyesebb kapcsolaton fog múlni a siker.

Miben tudunk segíteni

Munkánk során egyrészt átlátható munkát adunk ki a kezünkből, másrészt olyan tanácsokkal látjuk el, amik segítségével cselekvésre ösztönző, és csak a szükséges információt tartalmazó anyagot kap. Előnyünk, hogy minden szállodai megjelenéssel foglalkozunk, így az egész arculatát ránk bízva mindig egységesen tud megjelenni vendégei előtt, legyen szó honlapról, vagy nyomdai munkákról.

 




SZERETNÉL RÓLA BESZÉLNI?
ÍRJ MOST!