Honlap elemzés

Egy honlap elemzés megmutatja a múlt hibáit, a konkurencia módszereit, és a teendőket, melyeket el kell végezni egy honlap felújításához, vagy az egész marketing szemlélet átfogalmazásához.

honlap elemzesHonlapkészítés előtt

Honlapkészítés előtt megvizsgáljuk a honlap hibáit, az oldal látogatottsági statisztikáját, használhatóságát, és hogy hol akadnak el vendégei, honnan lépnek ki legtöbbször, és miért. Megvizsgáljuk mindezt a konkurenciánál is, habár ott pontos statisztikai adatok hiányában sok mindenre csak következtetni lehet. Ezek az adatok – és persze a tapasztalatunk – az, melyek segítségével megsokszorozzuk az oldal hatékonyságát.

Honlapkészítés utáni elemzés

Honlap elkészülte után egy-két hónappal, miután már a látogatóktól elég adat gyűlt össze megvizsgáljuk a megtervezett stratégia gyakorlati működését. Ha az újabb honlap elemzés még hibákat talál, variálunk a honlapon, illetve megadjuk az erre vonatkozó instrukciókat. A honlapkészítés utáni elemzés segít betömni azokat a kis lyukakat, amiket esetleg nem vettünk észre, illetve tökéletesíti a jól működő folyamatokat.

Folyamatos honlap elemzés

Egy honlappal folyamatosan törődni kell, hogy hatékonysága egyre jobb lehessen. A látogatók viselkedésének ismerete így nem csak az állandó honlap tartalmaknál fontos, hanem a reklámkampányoknál is. Ha például egy banner hirdetésért fizet, meg kell vizsgálni az onnan érkező látogatók számát, és azok közül hányan foglaltak. Folyamatos honlap és statisztika elemzéssel tehát a reklámköltségek is optimalizálhatóak.

video elemzésVideó elemzés

Videó- és hangfelvétellel is elemezzük honlapját, így az bármikor könnyedén felidézhető, átnézhető. Konzultációk során is mód van a monitor képének felvételére és hang rögzítésére, így bármikor felidézheti a hallottakat, jobban profitálhat az elhangzottakból.