Hotel marketing tudástár
alapfogalmakkal

online marketingHotel marketing cikkekkel szeretnénk megismertetni az alapfogalmakkal, legfontosabb alapokkal, hogy könnyebben megértse miről szól egy szálláshely internetes jelenléte.

Az interneten mindent mérni kell, így lehet több foglalást szerezni. Ez a lehetőség teremeti meg a hirdetések, és az egész online marketing stratégia hatékonyságának növelését.
Erről tanulhat itt:

  • Alap működési elveket mutatunk

  • Megismerheti az alapvető teendőit

  • Cégválasztáskor felkészültebb lesz


Tanuljon, és valósítsa is meg az itt olvasottakat.


Lokális (helyi) online marketing teljes útmutató

Lokális Online Marketing

A lokális online marketing olyan helyi vállalkozásoknak biztosít megtalálhatóságot, akik fizikai üzlettel rendelkeznek. Gondoljunk bele, hányszor keresünk környezetünkben lévő helyekre és ebből hányszor megyünk el oda és vásárolunk is!

Yield Management

A foglalás menedzsment eszköze. A foglalás utolsó szakaszában van rá szükség az optimális ár elérése érdekében. A Yield management (más néven eredményoptimalizálás) nem változtat a szobák árán, sem a szobák mennyiségén, viszont maximalizálni próbálja a bizonyos árért eladható termékek, packagek számát a magasabb profit érdekében.

Revenue Management szállásoknál

A Revenue Management jelentése magyarul Szállodai hozammenedzsment, de hívják időszakos árképzésnek vagy dinamikus árképzésnek és bevételgazdálkodásnak is. Segítségével változó szobaárakat valósítunk meg, így jobb megtérülésekkel számolhatunk szobakiadás terén.

Audit - Egy szállás audit elemzése

Elemzés nélkül neki se vágjunk az online marketing tevékenységeinknek, mert csak több munkát adunk magunknak, és az eredmény is kétséges kimenetelű. Egy audit során kiderül, milyen irányba induljunk, ki a célcsoportunk, és milyen stratégia mentén kell haladnunk.

Konkurencia elemzés

A konkurensek vizsgálata elengedhetetlen feladat ahhoz, hogy megtudja, milyen felületekkel találkozik vendége foglalás közben, és milyen fejlesztéseket kell megtennie online felületein, ahhoz, hogy Ön vigye el a legtöbb foglalást.

10 lépés egy jobb Landing Page felé

A „Landing Page”, azaz érkezési oldal, a honlap azon része, amit először meglát a látogató, ha az oldalra érkezik. Mivel az emberek az első másodpercekben igen kritikusak, így a szállodai internet marketing kampányok egyik legfontosabb részévé vált ez a pont.

Hírlevelek jogi háttere 2009-2010

Szállodáknál sűrűn látom azt a problémát, hogy szeretnének ugyan hírlevelet, de a címlista elég szegényes, és nincs meg a kellő türelem, hogy legális adatbázisra tegyenek szert. A probléma kiküszöbölésére vásárolt, vagy internetről gyűjtött címlistákra mennek ki a levelek, aminek a vége a Nemzeti Hírközlési hatóság büntetése. A legális listák lehetőségei is megváltoztak 2009-ben.

10+ alapvető honlap hiba

Figyelem: ha ezt a 10 hibát kijavítja honlapján, azonnal megnő hatékonysága! Természetesen nem tudhatom, mi az Ön honlapjának legnagyobb hibája, de elmondhatom az évek alatt felgyülemlett tapasztalataink alapján, melyek azok, melyeket azonnal ki kell javítani, ha foglalásokat szeretne.

Kattintás alapú (PPC) hirdetésekkel foglalásokat szerzni?

A PPC, azaz a kattintás alapú hirdetés az online turizmus területén közkedvelt eszköz. Már-már mondhatnám, hogy behozhatatlan hátrányba kerül az a szálláshely, aki nem él a lehetőséggel. A Google AdWords, ETARGET, stb. hirdetések ugyanis célzottan jeleníthetők meg, és csak azon megjelenések után kell fizetni, amire rá is kattintottak.




KERESSEN, ÉS KEZDJÜK EGY INGYENES BESZÉLGETÉSSEL