keresőmarketing tudástárKeresőmarketing tudástár,
az Ön alaptudásáért

A keresőmarketing hosszú távú, stabil és folyamatos látogatottságot, ezáltal foglalásokat biztosít egy szálláshely számára. A keresőmarketing alatt azt értjük, amikor a keresőkben történő tudatos pozicionálással látogatókat szerzünk.
Erről tanulhat itt:

  • Rálátást kap a keresőmarketing alapfogalmakra

  • Megismerheti az alapvető teendőit

  • Cégválasztáskor felkészültebb lesz


A cikkek segítségével jobban érthetővé válik a keresőoptimalizálás szerepe és fontossága az online marketing világában.


Google szolgáltatások

A Google több olyan szolgáltatással bír, amikkel javíthatjuk megtalálhatóságunkat az interneten, illetve előrébb kerülhetünk a keresők találati listáin. Ilyenek a térképen való megjelenés, vagy a Google+ szállodai oldal létrehozása. Google szolgáltatásokkal beállíthatjuk ezeket a lehetőségeket.

Linkajánlás

A linkajánlás szerepe kettős. Más honlapokról szerzünk vele látogatókat, valamint a keresőkben is jó helyezést biztosítunk honlapunknak. A linkajánlás folyamata közben főleg témánkhoz kapcsolódó oldalakról szerzünk hivatkozásokat, de linkgyűjteményekbe, és más, témába vágó honlapokra is linkajánlásokat teszünk, így biztosítva a látogatói forgalmat.

Keresőoptimalizált oldalszerkezet

Egy szállodai honlap felépítését (menüszerkezetét) úgy kell kialakítani, hogy az az általunk kívánt kulcsszavakra előre tudjon jönni a keresőkben. A kulcsszókutatás után tehát az a feladatunk, hogy olyan keresőoptimalizált oldalszerkezetet alakítsunk ki, ami megállja a helyét a konkurencia mellett, és hosszútávon biztosítsa a jó szereplést, megtalálhatóságot.

Kulcsszókutatás

Törekedhetünk arra, hogy bizonyos kulcsszavakra, az elsők között legyünk a keresők találati listáján. Ám azt, hogy milyen kulcsszavakba érdemes energiát ölnünk, a kulcsszókutatás határozza meg. Kulcsszókutatás alkalmával megkeressük azokat a kulcsszavakat, kifejezéseket, melyekre a legtöbb foglalást realizálhatjuk.

Niche marketing

A Niche kifejezést olyan szűk, jól körülhatárolható speciális piacokra értjük, amelyekre kevésbé esik fókusz, tehát a nagyvállalatok kevésbé céloznak meg. Egyszerűbben megfogalmazva a Niche marketing egy jól meghatározott piaci szegmens, a piaci rés kihasználása. Segítségünkre akkor vannak, amikor kulcsszavakat választunk magunknak.