Niche marketing

niche marketing

A Niche kifejezést olyan szűk, jól körülhatárolható speciális piacokra értjük, amelyekre kevésbé esik fókusz, tehát a nagyvállalatok kevésbé céloznak meg. Egyszerűbben megfogalmazva a Niche marketing egy jól meghatározott piaci szegmens, a piaci rés kihasználása. Segítségünkre akkor vannak, amikor kulcsszavakat választunk magunknak.

Niche marketing

A Niche marketing olyan piaci szegmensek megkeresését és kiszolgálását jelenti, ahol jelentkezik kereslet, de nincs kínálat, vagy keletkezik egy új piaci terület. Mivel ezek a területek a nagyvállalatok számára túl kis piacot jelentenek, a kis és középvállalkozások számára adnak profittermelési lehetőséget.

Niche online marketing

Eredményes online marketing tevékenységhez elengedhetetlen egy hűségre és kommunikációra épülő stratégia, aminek az internet remek kiszolgálója. A szűk réteg megszólítására a honlap a megfelelő eszköz, hiszen folyamatos kommunikációt tesz lehetővé a vendégekkel. A közösségi médiák és egyéb hirdetési technológiák használatával a kiválasztott célcsoportnak személyre szóló üzenetek közvetíthetőek, ami emeli a konverziót, és a többi lehetőséghez képest olcsó is.

Egy hotel életében ugyan nehéz olyan közönséget kiépíteni, akik folyamatosan figyelve az oldalt visszatérnek (leszámítva a hírlevelet) viszont rengeteg olyan közösségi és utazással foglalkozó honlap van, ahova csatlakozva erősíthetik a szálláshely pozícióját, ismertségét.

keresőoptimalizálás niche

Niche kulcsszavak és a keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás területén a kulcsszókutatásban játszanak szerepet a niche kulcsszavak. A kulcsszókutatás alkalmával megvizsgáljuk melyek azok a kulcsszavak, szóösszetételek, melyekre a versenytársak nem fektetnek hangsúlyt, az emberek is ritkábban keresnek rá, viszont minőségileg megfelelnek a honlap elvárásainak. Ezek a szavak általában sokkal jobban jellemzik a kereső elvárásait, így sokkal nagyobb számban válnak ügyféllé ezekre a szavakra érkezett látogatók, így juttatva az oldalt nagyobb versenyelőnyhöz.

Milyen a jó Niche kulcsszó?

Olyan szavakat érdemes keresni, amire ugyan nem a legtöbb keresés érkezik, de nincsen nagy konkurenciaharc, így könnyen tudunk jó pozícióba kerülni. Több ilyen szóra kell energiát fordítani, de ezek összessége még mindig jobban megéri, mint másokkal versenyezni.




SZERETNÉL RÓLA BESZÉLNI?
ÍRJ MOST!