Vendégeinknek meghatározott foglalási szokásai vannak. Végigvesszük mik ezek, és hogyan tudjuk támogatni ezt a folyamatot, már ma rendelkezésünkre álló eszközökkel, hogy több foglalásunk legyen.
Hírlevél, tartalom,közösségi média és AdWords már rendelkezésünkre állnak, ezeket stratégiába ágyazzuk, és Google Analytics segítségével megtanuljuk mérni eredményességüket.
Gyakorlatokat nézünk arra, hogyan fogjunk neki az egyes feladatoknak olyan eszközökkel, amik már most is az orrunk előtt vannak, nem drágák, így használatukat már a héten el is lehet kezdeni.
- Online marketing stratégia és saját médiabirodalmunk, azaz hogyan alakítsuk ki felületeink rendszerét a vendégfolyamatok támogatására?
- Hírlevél, amit egy szállás azonnal el tud kezdeni használni és automatizálásán is időt nyerhet.
- Tartalom minden felületre szükséges. Tegyük egyszerűbbé munkánkat: megnézzünk meg egy sablont, aminek elkészítése után kevesebb időt kell tartalmakat posztolásán, hírlevél kiküldésén gondolkoznunk.
- Közösségi média, amin amellett, hogy folyamatosan kommunikálunk, értékesítési kampányokat is indíthatunk.
- AdWords a keresési hirdetéseken túl, azaz hogy tudom saját közönségemet - vagy akár a konkurensét - megszólítani alacsonyabb költségvetésű kampányokon keresztül
- Google Analytics, aminek segítségével mérhetjük eredményességünket. Segítségével fölösleges munkától és költségektől kímélhetjük meg magunkat, vagy megnézhetjük, melyik eszköz támogatja és melyik aszisztál foglalásainkhoz.
- Hogyan kezdjek neki? GYAKORLATI RÉSZ Megnézzük, hogyan lehet témákat és kulcsszavakat gyűjteni, majd ezekből könnyen tartalmakat generálni a közösségi médiába, vagy hírlevelünkbe. Végigveszünk néhány példát, hogyan lehet automatizált és szegmentált leveleket küldeni annak a vendégnek, aki éppen akkor kíváncsi üzenetünkre.
2006 óta foglalkozik szállások online marketingjével, és erről blogjában már több mint 150 cikket jelentetett meg.
Több, mint 14 éves online marketing tapasztalattal a háta mögött több olyan stratégiát is kidolgozott, amivel szállásokat segít vendégeket szerezni.
Közös munka közben az oktatást helyezi előtérbe, hogy a munka után a szállás maga is üzemeltetni tudja a kézhez kapott tudást és eszközöket.
- Online marketing stratégia
- Honlapok tervezése
- Közösségi média menedzsment
- Kampánytervezés
- Hírlevél és tartalommarketing
Katedra Nyelviskola terme:
Budapest, Anker köz 1, 1061
Konferenciaterem a Katedra Nyelviskola oktatási központjában az Anker köz 1-3-ban találhatók. Tömegközlekedéssel megközelíthető bármelyik metróval, a 47-es, 49-es villamossal, és a 9-es, 105-ös busszal.
A Workshophoz Catering nem tartozik, de a nyelviskola büféje szeretettel vár mindenkit.