Turisztikai online marketing program
szállások számára

turisztikai marketing programEgy átfogó programot dolgoztunk ki, hogyan működtessük szálláshelyének online felületeit. Kombináljuk Ön és alkalmazottainak oktatását a megvalósítással, így közösen hozzuk létre vendégszerző stratégiáját!

Kérdezzen: kezdjük el most!

 


Teljes rendszert dolgoztunk ki Önnek.
Nézze végig a programot, kérdezzen tőlünk, örömmel válaszolunk!

 

Elemzés, cél és stratégia

elemzes-strategia-index

Elemezzük jelenlétét, konkurenciájának tevékenységét, és online marketing stratégiát adunk mellé elemzés és stratégia szolgáltatásainkkal.

Honlap, vendégszerzés

honlap vendegszerzes

A honlap a vendégszerzés központja. Honlap készítésével, vendégbarát, kampányokat támogató felépítésével, azok tartalmának és stratégiájának megvalósításával segítünk.

Visszatérő vendégek

visszatérő vendégek

Szerezzen visszatérő vendégeket hírlevél és adatbázis építés segítségével! Megtervezzük leveleit, és kampányait, folyamatos kommunikációját.

Közösségi marketing

közösségi marketing

Szálláshelye körüli közösség megteremtésével hírnevet, hűséges rajongókat és új vendégeket ajánló követőtábort szervezhet. Segítünk mindebben!

 

 



Mi ez a vendégszerző program?

2006 óta építjük azt a metódust, aminek segítségével egy szállás ki tudja használni az internetes rendszer adottságait. Az iparágra jellemző stratégiát építettünk fel a szakmával közösen, aminek segítségével Ön is több vendéget tud szerezni.
Önnel szorosan együttműködve, oktatással összekötve dolgozunk, mert tapasztalatunk azt mutatja, hogy csak így tudunk Önnek hosszútávú megoldást adni.

A főbb lépések a következők:

1. Alapos előkészítés

Nem a megvalósítás az első lépés, hanem az előkészítés, a biztos alapok lefektetése. Mi is egy felméréssel kezdjük a munkát!

Mik online céljai, és hogyan éri el őket? Hogyan foglalnak szállást az internetezők? Milyen eszközöket érdemes, és miket kell használni?

Ezek az első kérdések amiket meg kell válaszolnunk, és csak utána léphetünk tovább. Az első lépés, hogy megismerjük célcsoportját, a konkurenciát, és online lehetőségeit. Amíg nincs tisztában mit, miért kell tenni, nem érdemes továbblépni.

2. Stratégia kidolgozása

Az alapozás után dolgozzuk ki a stratégiát, amit szállásának használnia kell. Kihagyjuk a fölösleges elemeket és azokat, amiket nem tud alkalmazni idő, vagy erőforrás hiányában. Így hagyunk helyet a lényegnek!

Az Ön honlapját miért fogják meglátogatni? Miért fognak visszatérni? Miért lesz olyan emlékezetes, hogy Önnél akarnak majd megszállni? Hogyan szerezzen visszatérő vendégeket?

Önnel karöltve dolgozzuk ki a stratégiát, amit utána következetesen viszünk végig honlapján és minden megjelenési felületén.

3. Megvalósítás

Nem azelső lépésként fogunk a megvalósításhoz, hanem komoly alapozás után. Ekkor már tudja mit kell tennie, és meg vannak tervezve a vendégszerzés lépései. Logikus ugye?

Honlap, hírlevél, közösségi média felületek együtt dolgozó rendszerét szereljük össze, hogy a későbbi munka valóban örömöt szerezhessen! CÉLOK elérése innentől a legfőbb feladat, amit a munkák végeztével együtt valósítunk meg.

4. Folyamatos munka

Biztos alapok, és stabil felületek állnak mögöttünk, hogy a folyamatos napi feladatokra koncentrálhassunk. Nem hagyjuk magára a rendszert, hiszen a lényeg csak most kezdődik: a felületek finomhangolása, és a mindennapos munka automatizálása, leegyszerűsítése.

Egy olyan rendszerben tudunk végül dolgozni, ahol könnyen valósíthatjuk meg a technikákat, ami folyamatosan szállítja a vendégeket!

 

Kezdjük el a közös munkát!










KERESSEN, ÉS KEZDJÜK EGY INGYENES BESZÉLGETÉSSEL