Turisztikai online marketing rendszer
szállásodnak

turisztikai marketing programEgy átfogó programot adok, ami vendégeid szokásaihoz igazodik,
hogy működjön szálláshelyed online rendszere.

Oktatás + megvalósítás = vendégszerző stratégiád

 

Ismerkedjünk meg személyesen!

 


Teljes rendszert dolgoztam ki,
leírtam a szolgáltatásokat, igyekeztem összefoglalni lényegüket. Kérdezz, örömmel válaszolok!

 

Elemzés, cél és stratégia

elemzes-strategia-index

Elemzem jelenléted, konkurenciád tevékenységét, és online marketing stratégiát adonk mellé elemzés és stratégia szolgáltatásaimmal.

Honlap, vendégszerzés

honlap vendegszerzes

A honlap a vendégszerzés központja. Honlap készítésével, vendégbarát, kampányokat támogató felépítésével, azok tartalmának és stratégiájának megvalósításával segítek.

Visszatérő vendégek

visszatérő vendégek

Szerez visszatérő vendégeket hírlevél és adatbázis építés segítségével! Megtervezem leveleid, és kampányaid folyamatos kommunikációját.

Közösségi marketing

közösségi marketing

Szálláshelyed körüli közösség megteremtésével hírnevet, hűséges rajongókat és új vendégeket ajánló követőtábort szervezhetsz. Segítek mindebben!

 

ITT megismerheted a rendszert:
ITT KEZDD!

 



Mi ez a vendégszerző program?

2006 óta építem azt a metódust, aminek segítségével egy szállás ki tudja használni az internetes rendszer adottságait. Az iparágra jellemző stratégiát építettem fel a szakmával közösen, aminek segítségével Te is több vendéget tudsz szerezni.

Szorosan együttműködve, oktatással összekötve dolgozom, mert tapasztalatom azt mutatja, hogy csak így tudok hosszútávú megoldást adni.

A főbb lépések a következők:

1. Alapos előkészítés

Nem a megvalósítás az első lépés, hanem az előkészítés, a biztos alapok lefektetése. Mi is egy felméréssel kezdjük a munkát!

Mik online céljai, és hogyan éri el őket? Hogyan foglalnak szállást az internetezők? Milyen eszközöket érdemes, és miket kell használni?

Ezek az első kérdések amiket meg kell válaszolnunk, és csak utána léphetünk tovább. Az első lépés, hogy megismerjük célcsoportját, a konkurenciát, és online lehetőségeit. Amíg nincs tisztában mit, miért kell tenni, nem érdemes továbblépni.

2. Stratégia kidolgozása

Az alapozás után dolgozzuk ki a stratégiát, amit szállásának használnia kell. Kihagyjuk a fölösleges elemeket és azokat, amiket nem tud alkalmazni idő, vagy erőforrás hiányában. Így hagyunk helyet a lényegnek!

Az Ön honlapját miért fogják meglátogatni? Miért fognak visszatérni? Miért lesz olyan emlékezetes, hogy Önnél akarnak majd megszállni? Hogyan szerezzen visszatérő vendégeket?

Önnel karöltve dolgozzuk ki a stratégiát, amit utána következetesen viszünk végig honlapján és minden megjelenési felületén.

3. Megvalósítás

Nem azelső lépésként fogunk a megvalósításhoz, hanem komoly alapozás után. Ekkor már tudja mit kell tennie, és meg vannak tervezve a vendégszerzés lépései. Logikus ugye?

Honlap, hírlevél, közösségi média felületek együtt dolgozó rendszerét szereljük össze, hogy a későbbi munka valóban örömöt szerezhessen! CÉLOK elérése innentől a legfőbb feladat, amit a munkák végeztével együtt valósítunk meg.

4. Folyamatos munka

Biztos alapok, és stabil felületek állnak mögöttünk, hogy a folyamatos napi feladatokra koncentrálhassunk. Nem hagyjuk magára a rendszert, hiszen a lényeg csak most kezdődik: a felületek finomhangolása, és a mindennapos munka automatizálása, leegyszerűsítése.

Egy olyan rendszerben tudunk végül dolgozni, ahol könnyen valósíthatjuk meg a technikákat, ami folyamatosan szállítja a vendégeket!

 

Kezdjük el a közös munkát!










SZERETNÉL RÓLA BESZÉLNI?
ÍRJ MOST!