Turisztikai konferencia, workshop

konferencia workshop

Ezeket mindenképp tudják az itteni konferenciák:

  • Turisztikai témák és példák szállásoknak

  • Ellenőrzött tartalom témák és előadók

  • Gyakorlatias előadás

  • Azonnal használható eszközök

 

Kész témák közül választhat

A témákon belül kérés szerint tudunk kiemelni, illetve kihagyni részeket, a szállás igényeinek megfelelően. Félnapos, napos, illetve többnapos képzéseket is vállalunk.

Mindegyik téma gyakorlatias megközelítésű, mert célunk, hogy azonnal alkalmazható tudást adjunk át. Ezért minden témához több gyakorlat is tartozik, amit helyben meg is tudunk oldani.

Honlap és az online világ

Honlapunk megjelenésünk középpontja, kampányaink centruma. Megmutatjuk, milyen környezetben kell vele érvényesülnie, mit kell tennie, hogy kiszolgálja az érdeklődők igényeit, és végigvezethesse őket a foglalásig. Megtanítjuk, mitől támogatja a tartalom nem csak az értékesítést és kampányokat de a többi online felületet is, és ezt hogyan működtetheti egy jó oldalszerkezettel és megtervezett tartalommal. Végigvesszük egy honlap legfontosabb elemeit a képektől a cselekvésre ösztönző gombokig és a vendégbarát nyitólapig.
Mindezt a tudást pár gyakorlattal is azonnal használhatóvá tesszük.

Közösségi média

Mindent a Facebookról, és a többi közösségi média felületről (Facebook, Twitter, G+, Pinterest, Instagram, YouTube, LinkedIn). Hogyan építsük fel és automatizáljuk jelenlétünket, milyen napi feladatok kellenek a vendégszerzéshez a közösségi médiában, hogyan aktivizáljuk követőinket. A felületek közül szabadon válogathat, mibe milyen mélységig ássunk bele!

Hírlevél

Hírlevél az az eszköz, amit minden szállásnak használnia kell, hiszen kevés iparágban áll ennyi adat a rendelkezésre. Megmutatjuk, hogy az adatokból hogyan lehet leveleket automatizálni, hogy aztán a vendégek a megfelelő levelet, a megfelelő pillanatban kaphassák kézhez. Megmutatjuk, hogyan tervezze meg a hírlevél stratégiáját a tartalomtól az adatbázis építésén át a kiküldésig.

Stratégia tervezés

Az online világ összetettsége mára megköveteli, hogy komplett stratégiával vágjunk neki az internetes értékesítésnek. Megmutatjuk, felületei hogyan dolgozhatnak egymást erősítve, így nem csak energiát, de pénzt is megtakaríthat. Megmutatjuk, hogyan alakíthat ki komplett stratégiát, megtervezünk egy kampányt, közösen kitaláljuk, melyik felületeken célszerű megjelennie, és a legfontosabb elemet a rendszer mérését is megismerheti.

Automatizálás

Az idő pénz, és automatizálással pont ezt lehet optimálisabban beosztani. Megmutatjuk, hogyan készíthető elő tartalmait, illetve olyan eszközöket, amikkel egy helyen felügyelheti megjelenését, illetve oszthatja meg tartalmait. Gyakorlatiasan nézzük végig a Feddly, Buffer, Hootsuite, illetve IFTTT eszközöket, és megnézzük, miként lehet hatékonyan időzíteni a közösségi médiában.
Több kipróbált telefonos eszköz közül is választhat, amivel a zsebében tarthatja megjelenéseit.



Vállalunk konferenciákon való előadást

Tudásunkat örömmel megosztjuk a következő témákban számíthat ránk, keressen meg minket, és egysztessünk!

  • Az online marketing rendszere vezetők részére: lássuk át milyen feladatok vannak és mikkel kell foglalkozni

  • Honlapok kezelése a technikán túl: hogyan rendeljen weboldalt, hol a helye a honlapnak az online stratégiában, mitől foglalnak honlapunkon, milyen extra funkciókkal támogathatjuk a kampányainkat

  • Közösségi média: mindent a Facebookról, és a többi felületről. Hogyan automatizáljuk jelenlétünket, milyen napi feladatok kellenek a vendégszerzéshez a közösségi médiában, hogyan aktivizáljuk követőinket

  • Online marketing stratégia

  • Videó marketing: hogyan lehet videókkal vendégeket szerezni, mi a szerepe ma a videóknak a vendégszerzésben

  • Hírlevél: hogyan építsünk adatbázist, milyen tartalommal küldjünk leveleket, hogy ne unjanak ránk, növeljük a hatékonyságot

  • Elemzés (Analytics): milyen adatokat viszgáljunk, hogyan növeljük kapmányunk eredményeit, mit csinálunk rosszul, honnan jönnek a vendégek, azaz minden amit a statisztikák megmutatnak, illetve mérhetünk segítségükkel.

  • Tartalommarketing: ma már semmi nincs jó tartalom nélkül. Hogyan használjuk fel tartalmainkat, mit írjunk honlapunkra, mit posztoljunk naponta a közösségi médiában. Tartalommal több vendégünk lesz!

 Az előadások gyakorlatiasak, azaz lehet kérdezni, illetve szállodás példákkal illusztrálom a mondandót. Sőt, akár előre is lehetne kérdéseket feltenni.