Szeretnéd, hogy nálad is tartsak
workshopot, konferenciát?

anders tamas workshopSzállások online marketingjében jártas előadóként több tucat előadást tartottam, és rengeteg szállás tulajdonosának és marketingesének tanítottam az internetes fogásokat.

Beszéljünk, hogyan segíthetek neked is!

  • Aktuális témák ismerete

  • Vendégszerző rendszerszemlélet

  • Gyakorlati megoldások számok eltitkolása nélkül

  • Önreklám nélküli előadások

 

 

 

 

Itt találkozhatsz velem legközelebb

 

menedzserkepzo lokalis marketing 2018
internet hungary 2018
 

Korábbi előadások legjava

2018 lokalis marketing workshop 02
2018 instagram workshop
turisztikai marketing workshop 08
2018 lokalis marketing workshop 01
2018 marketing fesztivál
turisztikai marketing workshop 07
turisztikai marketing workshop 06
2016 idotakarekos marketing
turisztikai marketing workshop 05
2016 mszesz
turisztikai marketing workshop 04
turisztikai marketing workshop 03
turisztikai marketing workshop 02
2015 videomarketing a szallodaiparban
turisztikai marketing workshop 01
 

 

 

Turisztikai konferencia, workshop

Szállások, utazási irodák és a turizmus egyéb területéről érkezőknek tartok konferenciákat és gyakorlatias workshopokat.

konferencia workshop

Ezeket mindenképp tudják előadásaim:

  • Turisztikai témák és példák szállásoknak

  • Ellenőrzött tartalom témák és előadók

  • Gyakorlatias előadás

  • Azonnal használható eszközök

 

SzállásMarketing workshop

Az eredeti SzállásMarketing-et már sok cég másolja, de ha az eredeti forrásból szeretnél tanulni, akkor gyere el worksopunkra, vagy rendelj magadnak egy sajátot!

Rendszeresen tartok képzéseket szállásoknál, saját szervezésben, a 2014-óta évente kétszer megrendezett Turisztikai Workshop sorozatban és egyetemeken egyaránt.

A SzállásMarketing Workshop előnyei:

  • Kész tananyagaink vannak, amik tankönyvként segítik a munkádat

  • Feladatokat dolgoztunk ki, így sajátíthatod el gyakorlatban is a tananyagot

  • Teljes spektrumot lefedjük a legfontosabb online marketing területekről, így egy logikával kapod meg ezt az összetett rendszert

 

Bérelj ki: kész tananyagok közül választhatsz

A témákon belül kérés szerint tudunk kiemelni, illetve kihagyni részeket, a szállás igényeinek megfelelően. Félnapos, napos, illetve többnapos Szállásmarketing képzéseket is vállalunk.

Mindegyik téma gyakorlatias megközelítésű, mert célunk, hogy azonnal alkalmazható tudást adjunk át. Ezért minden témához több gyakorlat is tartozik, amit helyben meg is tudunk oldani.

 

Írj nekünk és kérdezz!

 

Néhány téma, amiből válogathatsz

Honlap és az online világ

Honlapunk megjelenésünk középpontja, kampányaink centruma. Megmutatjuk, milyen környezetben kell vele érvényesülnie, mit kell tennie, hogy kiszolgálja az érdeklődők igényeit, és végigvezethesse őket a foglalásig. Megtanítjuk, mitől támogatja a tartalom nem csak az értékesítést és kampányokat de a többi online felületet is, és ezt hogyan működtetheti egy jó oldalszerkezettel és megtervezett tartalommal. Végigvesszük egy honlap legfontosabb elemeit a képektől a cselekvésre ösztönző gombokig és a vendégbarát nyitólapig.
Mindezt a tudást pár gyakorlattal is azonnal használhatóvá tesszük.

Közösségi média

Mindent a Facebookról, és a többi közösségi média felületről (Facebook, Twitter, G+, Pinterest, Instagram, YouTube, LinkedIn). Hogyan építsük fel és automatizáljuk jelenlétünket, milyen napi feladatok kellenek a vendégszerzéshez a közösségi médiában, hogyan aktivizáljuk követőinket. A felületek közül szabadon válogathat, mibe milyen mélységig ássunk bele!

Hírlevél

Hírlevél az az eszköz, amit minden szállásnak használnia kell, hiszen kevés iparágban áll ennyi adat a rendelkezésre. Megmutatjuk, hogy az adatokból hogyan lehet leveleket automatizálni, hogy aztán a vendégek a megfelelő levelet, a megfelelő pillanatban kaphassák kézhez. Megmutatjuk, hogyan tervezze meg a hírlevél stratégiáját a tartalomtól az adatbázis építésén át a kiküldésig.

Stratégia tervezés

Az online világ összetettsége mára megköveteli, hogy komplett stratégiával vágjunk neki az internetes értékesítésnek. Megmutatjuk, felületei hogyan dolgozhatnak egymást erősítve, így nem csak energiát, de pénzt is megtakaríthat. Megmutatjuk, hogyan alakíthat ki komplett stratégiát, megtervezünk egy kampányt, közösen kitaláljuk, melyik felületeken célszerű megjelennie, és a legfontosabb elemet a rendszer mérését is megismerheti.

Automatizálás

Az idő pénz, és automatizálással pont ezt lehet optimálisabban beosztani. Megmutatjuk, hogyan készíthető elő tartalmait, illetve olyan eszközöket, amikkel egy helyen felügyelheti megjelenését, illetve oszthatja meg tartalmait. Gyakorlatiasan nézzük végig a Feddly, Buffer, Hootsuite, illetve IFTTT eszközöket, és megnézzük, miként lehet hatékonyan időzíteni a közösségi médiában.
Több kipróbált telefonos eszköz közül is választhat, amivel a zsebében tarthatja megjelenéseit.



Vállalok konferenciákon való előadást

Tudásomat örömmel megosztom a tudásomat a következő témákban számíthat rám, keress meg és egyeztessünk!

  • Az online marketing rendszere vezetők részére: lássuk át milyen feladatok vannak és mikkel kell foglalkozni

  • Honlapok kezelése a technikán túl: hogyan rendeljen weboldalt, hol a helye a honlapnak az online stratégiában, mitől foglalnak honlapunkon, milyen extra funkciókkal támogathatjuk a kampányainkat

  • Közösségi média: mindent a Facebookról, és a többi felületről. Hogyan automatizáljuk jelenlétünket, milyen napi feladatok kellenek a vendégszerzéshez a közösségi médiában, hogyan aktivizáljuk követőinket

  • Online marketing stratégia

  • Videó marketing: hogyan lehet videókkal vendégeket szerezni, mi a szerepe ma a videóknak a vendégszerzésben

  • Hírlevél: hogyan építsünk adatbázist, milyen tartalommal küldjünk leveleket, hogy ne unjanak ránk, növeljük a hatékonyságot

  • Elemzés (Analytics): milyen adatokat viszgáljunk, hogyan növeljük kapmányunk eredményeit, mit csinálunk rosszul, honnan jönnek a vendégek, azaz minden amit a statisztikák megmutatnak, illetve mérhetünk segítségükkel.

  • Tartalommarketing: ma már semmi nincs jó tartalom nélkül. Hogyan használjuk fel tartalmainkat, mit írjunk honlapunkra, mit posztoljunk naponta a közösségi médiában. Tartalommal több vendégünk lesz!

 Az előadások gyakorlatiasak, azaz lehet kérdezni, illetve szállodás példákkal illusztrálom a mondandót. Sőt, akár előre is lehetne kérdéseket feltenni.