visszatérő vendégVisszatérő vendégek

A vendégelégedettség és saját adatbázis egyik legfontosabb célja egy szállás online marketing tevékenységének. Így tudja visszacsábítani vendégeit, illetve bírhatja rá őket, hogy jóhírét vigyék a szállodának vagy apartmannak.

Visszatérést segítő szolgáltatásunkkal a visszatérés egyik legnagyobb ösztönzőjét, az E-mail marketinget adjuk.

E-mail marketing

Ma még mindig az e-mail a leghatékonyabb eszköz kommunikációra, a vendégek megszólítására, amikor jól műveljük, hiszen a rengeteg napi levél közül kell kiemelkednünk utazás tervezésekor, utazás előtt és után is. Figyelemfelkeltő és tudatosan építkező levelekkel segítünk  megszerezni és megtartani a vendégeket, növelni a foglalások számát.

Adatbázis építés

Minél rendezettebb és nagyobb az adatbázisunk, annál inkább igaz, hogy ott és akkor találhatjuk meg a megfelelő személyt, aki éppen foglalni akar. Különböző technikákkal segítünk építeni és gondozni a bázist, hogy egyre hatékonyabb legyen hírlevél marketingje.

Értékeléskezelés

A visszatérés és vendégszerzés pillére a vendégértékelés. Majd mindenki szeret szállás kiválasztása előtt másoktól értékeléseket olvasni. Segítünk értékeléseket szerezni, és megtanítjuk gondozni azokat, hogy pozitív befolyásoló tényezővé váljon.




ÍRJ MOST, ÉS KEZDJÜK EGY INGYENES BESZÉLGETÉSSEL

Írj nekünk üzenetet!