visszatérő vendégVisszatérő vendégek

A vendégelégedettség és saját adatbázis egyik legfontosabb célja egy szállás online marketing tevékenységének. Így tudja visszacsábítani vendégeit, illetve bírhatja rá őket, hogy jóhírét vigyék a szállodának vagy apartmannak.

Visszatérést segítő szolgáltatásunkkal a visszatérés egyik legnagyobb ösztönzőjét, az E-mail marketinget adjuk.

E-mail marketing

Ma még mindig az e-mail a leghatékonyabb eszköz kommunikációra, a vendégek megszólítására, amikor jól műveljük, hiszen a rengeteg napi levél közül kell kiemelkednünk utazás tervezésekor, utazás előtt és után is. Figyelemfelkeltő és tudatosan építkező levelekkel segítünk  megszerezni és megtartani a vendégeket, növelni a foglalások számát.

Adatbázis építés

Minél rendezettebb és nagyobb az adatbázisunk, annál inkább igaz, hogy ott és akkor találhatjuk meg a megfelelő személyt, aki éppen foglalni akar. Különböző technikákkal segítünk építeni és gondozni a bázist, hogy egyre hatékonyabb legyen hírlevél marketingje.

Értékeléskezelés

A visszatérés és vendégszerzés pillére a vendégértékelés. Majd mindenki szeret szállás kiválasztása előtt másoktól értékeléseket olvasni. Segítünk értékeléseket szerezni, és megtanítjuk gondozni azokat, hogy pozitív befolyásoló tényezővé váljon.