Ingyenes segítség vendégek szerzésére
turisztikai online marketinggel
Itt olyan GYAKORLATIAS tanácsokat kapsz, amit már ma el tudsz kezdeni használni vendégeid megszerzéshez!
Néha nehéz elindulni, újra felpörögni...
Azért készítettem a tudástárat, hogy legyél kezdő vagy haladó, egyarán olyan rendszert mutassak meg, amivel vendégeket szerezhetsz online.
Itt elsajátíthatod:
Alapvető kezdő hibákról írok
Haladó tippek megvalósítási útmutatókkal
Segítek megérteni az alapokat és a stratégiai rendszert
Gyakorlati segítséget is kapsz, amiket azonnal foglalásokra válthatsz
Alapvető tudnivalók kategóriái
Összeszedtük az alapvető tudnivalókat az online marketing és a grafika területeiről. Ezek azok az alapvető információk, amiket érdemes tudnia, mielőtt bármilyen beruházásba kezdene az online marketing területén.
Jó tanulást kívánunk!
A lokális online marketing olyan helyi vállalkozásoknak biztosít megtalálhatóságot, akik fizikai üzlettel rendelkeznek. Gondoljunk bele, hányszor keresünk környezetünkben lévő helyekre és ebből hányszor megyünk el oda és vásárolunk is!
Bővebben...
A konkurensek vizsgálata elengedhetetlen feladat ahhoz, hogy megtudd, milyen felületekkel találkozik vendéged foglalás közben, és milyen fejlesztéseket kell megtenned online felületeiden ahhoz, hogy Te vidd el a legtöbb foglalást.
Bővebben...
Elemzés nélkül neki se vágj az online marketing tevékenységeidnek, mert csak több munkát adsz magadnak, és az eredményességed azon múlik, hogy milyen alapot építesz magadnak. Egy audit során kiderül, milyen irányba indulj el, ki a célcsoportod, és milyen stratégia mentén kell haladnod.
Bővebben...
A foglalás menedzsment eszköze. A foglalás utolsó szakaszában van rá szükség az optimális ár elérése érdekében. A Yield management (más néven eredményoptimalizálás) nem változtat a szobák árán, sem a szobák mennyiségén, viszont maximalizálni próbálja a bizonyos árért eladható termékek, packagek számát a magasabb profit érdekében.
Bővebben...
A Google több olyan szolgáltatással bír, amikkel javíthatjuk megtalálhatóságunkat az interneten, illetve előrébb kerülhetünk a keresők találati listáin. Ilyenek a térképen való megjelenés, vagy a Google+ szállodai oldal létrehozása vagy a YouTube csatorna. Google szolgáltatásokkal beállíthatjuk ezeket a lehetőségeket.
Bővebben...
A linkajánlás és linképítés szerepe még mindig része a keresőoptimalizálás folyamatának, hogy a szállásod megjelenhessen a Google-ben keresők számára. A keresőkben való jó szereplés mellett, látogatott honlapokról látogatókat is szerzel segítségével. Megmutatom, hogyan működik a folyamat szállások esetében.
Bővebben...
SZERETNÉL RÓLA BESZÉLNI?
ÍRJ MOST!