Konverzió a szállások honlapjain
A mai üzleti környezetben olyan internetes jelenlétre van szüksége egy szálláshelynek, ami nem pusztán egy megjelenést biztosít, hanem az értékesítést támogatja. Egy szálláshely honlapkészítése során gondolunk kell a vendégek számának növelésére, így a honlap népszerűsítésére, és a látogatók vendéggé konvertálására. Találgatások helyett a vendégszerző honlapok eredményességét konverzióval számszerűsítsük.
Mi az a konverzió?
A látogatottság növelés mindig csak az eszköze, nem pedig végleges célja a honlapok készítésének. Az elsődleges cél, az oldalra látogatók minél nagyobb számban vendéggé konvertálása, azaz az oldal konverziójának növelése.
Magas konverziós ráta = hatékony honlap készítése
A konverziós ráta megmutatja, hogy a látogatók milyen arányban végzik el az általunk felállított üzleti célokat, mint például a foglalás, vagy egy hírlevélre történő feliratkozást. Tehát, ha a honlapra látogató 100 emberből 17 foglal, akkor a konverziós ráta 17% lesz. Minél hatékonyabb egy honlap, és minél relevánsabb látogatókat viszünk rá, annál magasabb ez a szám.
Jobb honlapon többen foglalnak
Egy szakember, profi webmarketinges grafikus ismeri a látogatók szokásait, és tervezés során figyel minden olyan elemre, és az elemek összhatására, ami idegeskedés nélkül vezeti a látogatót, és kielégíti kíváncsiságát.
Például, ha olvashatatlan, és tagolatlan rengeteg szöveggel találkozik a látogató, azokat el se olvassa, pedig az győzné meg foglalásáról. A Szállás Marketing grafikusai statisztikák és szakmai cikkek alapján tanulva tapasztalatból tudják, milyen elemek használatosak, és milyen módszerek kerülendőek. Gondozásunk alatt álló honlapoknál hónapról hónapra vagyunk képesek emelni a hatékonyságot. Érdeklődjön, szívesen válaszolunk!
7 kiragadott módszer, amivel javítjuk a konverziós rátát/foglalások számát:
Kulcsszókutatás alapján építjük fel honlapját, amitől a keresők megfelelő releváns kulcsszavaira fogják megtalálni. Megfelelő látogatókat kapva több foglalás érhető el.
Gyors oldalakat készítünk, tehát a lassú betöltődés nem zavarja a látogatót.
Látogatóbarát navigációt készítünk, ami azt jelenti, hogy a szemlélődő gyorsan fogja megtalálni az Őt érdeklő tartalmat, így minden igénye gyorsan ki lesz elégítve.
Hasznos kiegészítőket – videó, vendégkönyv, interakció - használunk az oldalon, amikre sokkal befogadóbbak az emberek
Bizalomnövelő tartalmakat tanácsolunk, ami szálláshely honlap esetén különösen fontos
Statisztika alapján dolgozunk, amit felhasználva folyamatosan csiszolható az ügyfelek viselkedése a honlapon. Például a galéria fontosságát érzékelve ezt az elemet külön gonddal készítjük, mivel az érdeklődők 78%-a megtekinti, tehát fontos a vásárlói döntés szempontjából.
Hírlevél rendszer használatával megtöbbszörözhető a konverzió, hiszen a feliratkozottaknak megtervezett kampány adható, kapcsolat építhető.