A Google több olyan szolgáltatással bír, amikkel javíthatjuk megtalálhatóságunkat az interneten, illetve előrébb kerülhetünk a keresők találati listáin. Ilyenek a térképen való megjelenés, vagy a Google+ szállodai oldal létrehozása vagy a YouTube csatorna. Google szolgáltatásokkal beállíthatjuk ezeket a lehetőségeket.
Keresőmarketing tudástár és alapok
A keresőmarketing hosszú távú, stabil és folyamatos látogatottságot, ezáltal foglalásokat biztosít egy szálláshely számára.
A keresőmarketing alatt azt értjük, amikor a keresőkben történő tudatos pozicionálással látogatókat szerzünk.
Erről tanulhat itt:
Rálátást kap a keresőmarketing alapfogalmakra
Megismerheti az alapvető teendőit
Cégválasztáskor felkészültebb lesz
A cikkek segítségével jobban érthetővé válik a keresőoptimalizálás szerepe és fontossága az online marketing világában.
A linkajánlás és linképítés szerepe még mindig része a keresőoptimalizálás folyamatának, hogy a szállásod megjelenhessen a Google-ben keresők számára. A keresőkben való jó szereplés mellett, látogatott honlapokról látogatókat is szerzel segítségével. Megmutatom, hogyan működik a folyamat szállások esetében.
Egy szállodai honlap felépítését (menüszerkezetét) úgy kell kialakítani, hogy az az általunk kívánt kulcsszavakra előre tudjon jönni a keresőkben. A kulcsszókutatás után tehát az a feladatunk, hogy olyan keresőoptimalizált oldalszerkezetet alakítsunk ki, ami megállja a helyét a konkurencia mellett, és hosszútávon biztosítsa a jó szereplést.
Törekedhetünk arra, hogy bizonyos kulcsszavakra, az elsők között legyünk a keresők találati listáján. Ám azt, hogy milyen kulcsszavakba érdemes energiát ölnünk, a kulcsszókutatás határozza meg.
Kulcsszókutatás alkalmával megkeressük azokat a kulcsszavakat, kifejezéseket, melyekre a legtöbb foglalást realizálhatjuk.
A Niche kifejezést olyan szűk, jól körülhatárolható speciális piacokra értjük, amelyekre kevésbé esik fókusz, tehát a nagyvállalatok kevésbé céloznak meg. Egyszerűbben megfogalmazva a Niche marketing egy jól meghatározott piaci szegmens, a piaci rés kihasználása. Segítségünkre akkor vannak, amikor kulcsszavakat választunk magunknak.