Szeretnéd, hogy nálad is tartsak
workshopot, konferenciát?
Szállások online marketingjében jártas előadóként több tucat előadást tartottam, és rengeteg szállás tulajdonosának és marketingesének tanítottam az internetes fogásokat.
Beszéljünk, hogyan segíthetek neked is!
Aktuális témák ismerete
Vendégszerző rendszerszemlélet
Gyakorlati megoldások számok eltitkolása nélkül
Önreklám nélküli előadások
Itt találkozhatsz velem legközelebb
Korábbi előadások legjava
Turisztikai konferencia, workshop
Szállások, utazási irodák és a turizmus egyéb területéről érkezőknek tartok konferenciákat és gyakorlatias workshopokat.
Ezeket mindenképp tudják előadásaim:
Turisztikai témák és példák szállásoknak
Ellenőrzött tartalom témák és előadók
Gyakorlatias előadás
Azonnal használható eszközök
SzállásMarketing workshop
Az eredeti SzállásMarketing-et már sok cég másolja, de ha az eredeti forrásból szeretnél tanulni, akkor gyere el worksopunkra, vagy rendelj magadnak egy sajátot!
Rendszeresen tartok képzéseket szállásoknál, saját szervezésben, a 2014-óta évente kétszer megrendezett Turisztikai Workshop sorozatban és egyetemeken egyaránt.
A SzállásMarketing Workshop előnyei:
Kész tananyagaink vannak, amik tankönyvként segítik a munkádat
Feladatokat dolgoztunk ki, így sajátíthatod el gyakorlatban is a tananyagot
Teljes spektrumot lefedjük a legfontosabb online marketing területekről, így egy logikával kapod meg ezt az összetett rendszert
Bérelj ki: kész tananyagok közül választhatsz
A témákon belül kérés szerint tudunk kiemelni, illetve kihagyni részeket, a szállás igényeinek megfelelően. Félnapos, napos, illetve többnapos Szállásmarketing képzéseket is vállalunk.
Mindegyik téma gyakorlatias megközelítésű, mert célunk, hogy azonnal alkalmazható tudást adjunk át. Ezért minden témához több gyakorlat is tartozik, amit helyben meg is tudunk oldani.
Írj nekünk és kérdezz!
Néhány téma, amiből válogathatsz
Honlap és az online világ
Honlapunk megjelenésünk középpontja, kampányaink centruma. Megmutatjuk, milyen környezetben kell vele érvényesülnie, mit kell tennie, hogy kiszolgálja az érdeklődők igényeit, és végigvezethesse őket a foglalásig. Megtanítjuk, mitől támogatja a tartalom nem csak az értékesítést és kampányokat de a többi online felületet is, és ezt hogyan működtetheti egy jó oldalszerkezettel és megtervezett tartalommal. Végigvesszük egy honlap legfontosabb elemeit a képektől a cselekvésre ösztönző gombokig és a vendégbarát nyitólapig.
Mindezt a tudást pár gyakorlattal is azonnal használhatóvá tesszük.
Közösségi média
Mindent a Facebookról, és a többi közösségi média felületről (Facebook, Twitter, G+, Pinterest, Instagram, YouTube, LinkedIn). Hogyan építsük fel és automatizáljuk jelenlétünket, milyen napi feladatok kellenek a vendégszerzéshez a közösségi médiában, hogyan aktivizáljuk követőinket. A felületek közül szabadon válogathat, mibe milyen mélységig ássunk bele!
Hírlevél
Hírlevél az az eszköz, amit minden szállásnak használnia kell, hiszen kevés iparágban áll ennyi adat a rendelkezésre. Megmutatjuk, hogy az adatokból hogyan lehet leveleket automatizálni, hogy aztán a vendégek a megfelelő levelet, a megfelelő pillanatban kaphassák kézhez. Megmutatjuk, hogyan tervezze meg a hírlevél stratégiáját a tartalomtól az adatbázis építésén át a kiküldésig.
Stratégia tervezés
Az online világ összetettsége mára megköveteli, hogy komplett stratégiával vágjunk neki az internetes értékesítésnek. Megmutatjuk, felületei hogyan dolgozhatnak egymást erősítve, így nem csak energiát, de pénzt is megtakaríthat. Megmutatjuk, hogyan alakíthat ki komplett stratégiát, megtervezünk egy kampányt, közösen kitaláljuk, melyik felületeken célszerű megjelennie, és a legfontosabb elemet a rendszer mérését is megismerheti.
Automatizálás
Az idő pénz, és automatizálással pont ezt lehet optimálisabban beosztani. Megmutatjuk, hogyan készíthető elő tartalmait, illetve olyan eszközöket, amikkel egy helyen felügyelheti megjelenését, illetve oszthatja meg tartalmait. Gyakorlatiasan nézzük végig a Feddly, Buffer, Hootsuite, illetve IFTTT eszközöket, és megnézzük, miként lehet hatékonyan időzíteni a közösségi médiában.
Több kipróbált telefonos eszköz közül is választhat, amivel a zsebében tarthatja megjelenéseit.
Vállalok konferenciákon való előadást
Tudásomat örömmel megosztom a tudásomat a következő témákban számíthat rám, keress meg és egyeztessünk!
Az online marketing rendszere vezetők részére: lássuk át milyen feladatok vannak és mikkel kell foglalkozni
Honlapok kezelése a technikán túl: hogyan rendeljen weboldalt, hol a helye a honlapnak az online stratégiában, mitől foglalnak honlapunkon, milyen extra funkciókkal támogathatjuk a kampányainkat
Közösségi média: mindent a Facebookról, és a többi felületről. Hogyan automatizáljuk jelenlétünket, milyen napi feladatok kellenek a vendégszerzéshez a közösségi médiában, hogyan aktivizáljuk követőinket
Online marketing stratégia
Videó marketing: hogyan lehet videókkal vendégeket szerezni, mi a szerepe ma a videóknak a vendégszerzésben
Hírlevél: hogyan építsünk adatbázist, milyen tartalommal küldjünk leveleket, hogy ne unjanak ránk, növeljük a hatékonyságot
Elemzés (Analytics): milyen adatokat viszgáljunk, hogyan növeljük kapmányunk eredményeit, mit csinálunk rosszul, honnan jönnek a vendégek, azaz minden amit a statisztikák megmutatnak, illetve mérhetünk segítségükkel.
Tartalommarketing: ma már semmi nincs jó tartalom nélkül. Hogyan használjuk fel tartalmainkat, mit írjunk honlapunkra, mit posztoljunk naponta a közösségi médiában. Tartalommal több vendégünk lesz!
Az előadások gyakorlatiasak, azaz lehet kérdezni, illetve szállodás példákkal illusztrálom a mondandót. Sőt, akár előre is lehetne kérdéseket feltenni.